onsdag 26 januari 2011

Resan är ett stort mysterium

Idag var jag och pratade med en kille på Kilroy i byen. Han verkade vara riktigt erfaren och tipsade om att om jag skulle åka på en jordenrunt-resaså skulle jag ta med Afrika. Det har tydligen varit Riktigt häftigt, har de som gjort den sagt. Han visade bilder och förklarade, och jag föll för det.
Sen när jag ikväll räknade lite på det hela och funderade lite grann blir jag osäker på om jag skall ta den tiden i sydostasien istället.. Å andra sidan skulle det vara coolt med Afrika. jaa... shit.. Det är inte lätt. Är så mycket man vill göra i livet.

Trots att det kan tyckas vara ett I-landsproblem att bli tvungen att välja mellan Afrika och sydostasien, är det fortfarande jobbigt :P

Dags att sova nu och upp imorgon kl 05.00 för att jobba.

Godnatt! Hade



Malapascua på Filippinerna är nog i alla fall ett måste.. En liten ö på ca 500 x 1500 meter lång, norr om ön Ceba. Inga fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar