torsdag 3 februari 2011

Hepatit B!

Sovmorgon idag igen :) Började 12.00 och slutade 20.30.
Hann med att ta vaccin på förmiddagen. Gick 50 m från mitt boende till ett Legesenter (Läkarcenter :P) och sa: "Tjena, jag skulle behöva ta Hepatit B-vaccin" Då sa hon: "Okej, har du mot hepatit A sen tidigare då?" -"Aaa", -" Okej, kom med här då. Ta av tröjan. Så! Klart! 450 Kr tack!"



Var på en klinik inne i stan igår. Då skulle de ha 670 Kr för att jag skulle få träffa en läkare först, och SEN skulle jag få vaccin som kosta 450 kr... Det gäller att vara uppmärksam ibland. Dom är snikna dom jävlarna :D

Imorgon är jag LEDIG! Då skall jag;

  • Betala resan
  • Boka klipptid
  • Träna
  • Boka flyg ur Thailand        (Har inte detta på Jordenrunt-biljetten)
  • Boka flyg ur Filippinerna   (Har inte detta på Jordenrunt-biljetten)
  • Läsa på ett häfte som jag skall ha nåt "test" på fredag på jobbet
Vi får väl se vad som är gjort av det där när dagen är slut :P

Tänkte lägga mig nu och sova ut i morgon o inte ställa klockan... :)

Gonatt! Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar