torsdag 3 februari 2011

Lediga dagen innan 8 dagars slit i rad..

Så..! Då var denna dagen slut också. Dagarna går fort.. :|

Har faktiskt fått förvånansvärt mycket gjort idag för att heta Emil Boqvist :P

Jag har:

  • Handlat
  • Lagat mat
  • Tvättat
  • Pratat med Hyresvärden
  • Ringt Banken
  • Bokat klipptid
  • Bokat Tågbiljett till Arlanda
  • Läst på om IK-mat ( Ett test imorn på jobbet :| )
Detta är vad jag inte har hunnit med:

  • Städa
  • Träna
  • Bokat flyg ur Thailand & Filippinerna (Men det är inte bråttom än.. )
Men resan är nu i alla fall i princip helt klar. Skall bara betala, men alla flyg och bil-hyra i USA stämmer. Så så här kommer min lilla jorden-runt resa se ut:

3:e mars               Arlanda - Bangkok
21:e April             Hongkong - Nadi, Fiji
5:e Maj                 Nadi - Los Angeles
16:e Maj               San Francisco - Los Angeles - Göteborg

Så jag kommer nog till att börja med softa på Koh Tao och äntligen ta mitt dykcert. Så har jag inga planer mer den månaden :) Får se vilka man träffar och vad solen pekar åt för håll.. :)

Sen Möter jag upp min käre Far i Manilla på Filippinerna. Vi drar nog raskt vidare därifrån och ut på nån ö med kokospalmer o genomskinliga Apor, och gör oss bekanta med lokalbefolkningen på någon av Filippinernas 7200 öar.

Sedan bär det av till söder havet för att även där hitta något paradis som vi kan spendera lite tid o pengar på :)

Resan avslutas med lite drygt 10 dagar i Kalifornien, där vi tänkt hyra en bil för att utforska LA, Crazytown Las Vegas, Grand Canyon, Hollywood, o San Francisco.

Tror det här blir en helt okej resa :-) Ser fram emot den!

Caroline har bakat muffins! Tyvärr är hon i Örebro :( så jag får bara titta på bilder på dom :P

Carolines muffins med hackad Marabou choklad och marsmallows... MUMS!

Imorn börjar jobb 8 dagar i rad! Bara å kötta! :)

Hade!

1 kommentar:

  1. Man blir ju liiiite avundsjuka va!! Trippen ser grym ut! / adam h

    SvaraRadera