lördag 12 februari 2011

Kuala Lumpur, Singapore, Tioman Island, eller Borneo??



Då har jag jobbat 8 dagar i rad.. Blev tillfrågad om jag vill jobba imorn också :P Men jag tackade vänligt men bestämt nej denna gång.. Ska bli skönt att ha 2 dagar ledigt på rad. Imorn ska jeg kose meg pa Akers Brygge me en kopp kaffe o en bolle! :) Om det blir fint väder vill säga..

Caroline är i Kristianstad och har praktik, o hon skall upp och jobba imorgon Och på söndag också.. Stackars.. :) Men det verkar som att det är roligt och att hon trivs.

Jag lurar på vad jag skall göra den tiden i Asien när jag är ensam. ca 10 dar. Funderar på att åka till Kuala Lumpur, Singapore, Tioman Island, eller Borneo. Någon som har erfarenhet från något av ställena och vill dela med sig? Eller har något annat tips? Något SUPER-dyk-ställe kanske? Kommer ju ta dyk-cert på Koh Tao i Thailand.
Koh Tao
Kuala Lumpur

Kom hem vid 10-tiden ikväll, efter att ha jobbat sen 12.00 och sen tränat på vägen hem. Bröst-mage-pass. satte mig bland korridors-vännerna och tog en proteinshake, en cola och en öl. :P Bra mix?

Dags att lägga sig nu, UTAN att ställa klockan.. Skönt.. Gnatt!

Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar