måndag 21 mars 2011

Ensam dag 2. Kandes bra idag :)

Idag tog jag min sarong och kamera och gick pa en tur pa on. Gick till en strand som hette Sunset beach, det var jag och.....tja.. Jag dar! :D Sa jag la ut min sarong och satt pa lite Jack Johnsson i oronen och smorjde in mig. Solen ville inte riktigt pa formiddagen, men kom sakta men sakert efter lunch. Det var efter ett tag tva par till som hade hittat sig genom skogen till samma strand som jag. Jag snorklade runt lite med min kamera pa formiddagen bland korallerna. De flesta var dock doda sa det var inte jattemycket att se har, men nagra pics vart det i alla fall.

Imorgon tankte jag mig till ons tredje strand. den storsta; Sunrise Beach. skall vara mycket snorlingsmojligheter dar med med tusentals koraller. vi far val se :)

Har nere ar lite bilder fran idag. Den forsta ar dock en bild fran Koh Ma, utanfor Koh Phangan, som jag kande for att lagga ut.

Sen saklart hade jag ju plockat ut kameran ur UV-huset pa eftermiddagen nar solen kom, och orkade inte stoppa i den igen utan njot av vattnet istallet. Det var lite mer liv i vattnet da men (Bl a Barracuda, Blasfisk och Butterflyfish..Men kommer nog fler och battre stallen :)




En sot liten valp som halsade pa mig :)

Min forsta kokosnot. Var ju riktigt gott ju :) Trodde jag inte, eftersom jag inte gillar kokos :S Sen delade en Thailandare noten at mig sa jag kunde ata kottet inuti :)


En anemon med en sot Clownfisk i (Nemo)


Klicka pa bilden sa ser ni en liten rackare till i Anemonen :)

Hade!

2 kommentarer: