onsdag 2 mars 2011

Imorgon bär det av!..

Sista kvällen i Örebro innan jag sticker ut för att utforska några av världens alla delar..

Caroline och jag lyxade till det lite ikväll med en varsin utskuren biff & rostade rotfruktsgrönsaker med bearne!


Om 8 timmar exakt går tåget mot Arlanda C. Börjar bli lite pirrigt faktist.. :) Jag önskar er alla en god tid här hemma i Sverige under de kommande 3 månaderna. Jag kommer lägga upp bilder och skriva så ofta jag får möjlighet. Kan ju hända att det inte finns dator med internet över allt, kanske ligger på nån öde ö, med en liten flytbrygga som bar 10 meter ut i det 28 grader varma vattnet, utan nån vidare kommunikation.. jobbigt va?.. ;-)

Nu är det dags att lägga mig bredvid min älskling och sova några timmar så man orkar med resan imorn.

Gonatt, o vi hörs när vi är framme i Thailand ;)

Hade!

4 kommentarer:

  1. HA DET SÅ JÄVLA GÖTT BOEEEE!!

    SvaraRadera
  2. Ohh lyllos! Du får ha de superbra nu

    SvaraRadera
  3. Ha det bäst min goding!
    Skriv så ofta du kan!

    SvaraRadera