måndag 14 mars 2011

Som alltid... Emil = Brand av solen, Patric = sjuk.

Jahopp. Hade tankt att jag skulle klara mig fran branna genom att vara noga med solskyddsfaktor. Men det hjalpte tydligen inte sa mycket som ni kan se pa bilden nedan... (Det ar varre an vad det ser ut pa bilden :P )



Och igar fick Patric den obligatoriska turistsjukan. Han hade ikvall inte atit pa typ 36 timmar, men fick i sig lite ris och en lite kottbit. Imorgon bar det av mot Koh Phangan! Far hoppas att patric klarar av resan okej.

Hade gott!!

3 kommentarer:

  1. Skyll på brännan.. Du vill ju bara visa upp att du är tränad;p

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag tranade 3 v. i feb. sen minns jag inte nar jag tranade innan :P Sen har jag bara atit Thaimat och druckit ;l och legat pa stranden :P Sa sa mycket traning har det inte blivit :D Men tack for den svartyda komplimangen Sandra ;)

    SvaraRadera