tisdag 26 april 2011

SKYDIVE BABY! SKYDIVE!!!

FYFASEN! Idag har jag gjort något jag drömt om länge men aldrig trott skulle bli av. Men det blev det, OCH MED RÅGE!!

Gjorde det sk. "Legend"-divet. 14 000 Fot (4 300 m) med ett freedive på 60 sek i 200 km/h... Helt sjukt!!!
Var egentligen inte nervös nån gång. satt mest och smålog för mig själv i planet påvägen upp (vilket tog 20 min). Sen när de helt plötsligt öppnade dörren :| Då SPRUTADE adrenalinet ut i kroppen på mig och jag fattade ingenting! Det var inte mänskligt att kasta sig ut genom ett flygplan låååångt ovan molnen. Men jag tänkte, skiter det sig så gör det, jag slipper i alla fall att lida nåt :D Jag lägger allt ansvar på han som hänger bakom mig och drar i spakarna :D Här ser ni en liten del av filmen som de gjorde åt mig. ser jag nervös ut? :P


Jag hade ju käften öppen hela hoppet, och tänk er det i 200 km/h, då blir det tort i mun, så slickade mig om munnen hela tiden :D haha.. ser rätt stört ut.
 
Ikväll checkade vi in på "Uprising". Ett fint resort. Vi bor i en sk. "Bure". Samma sak som Bungalow i ex Thailand. Den här är dock av den lite lyxigare varianten, har en så bekväm respartner med mig ;) Men jag tackar väl inte nej jag heller :)



 Dags att sova och försöka smälta vad man har varit med om idag. Jag har Aldrig varit med om något liknande tidigare.. Aldrig har SÅ mycket adrenalin pumpats ut i blodådrorna. Det var LÄTT värt det :)

Hade gottit!

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar